domingo, 1 de junho de 2014

Traga-Mundos em feira do libro de Galicia


A Traga-Mundos – livros e vinhos, coisas e loisas do Douro em Vila Real foi convidada para estar presente com uma banca de livros, e mais algumas coisas e loisas, na flG – feiras do libro de Galicia – A palavra na Rua, que irá decorrer de 3 a 8 de xuiño em Ourense, na Galiza, Espanha. 

«La Alameda de Ourense acogerá, entre los días 3 y 8 de junio, una nueva edición de la feria del libro. El programa de la cita ourensana fue presentado ayer en la CEO en un acto en el que participaron el conselleiro de Cultura e Educación, Xesús Vázquez Abad, el alcalde de Ourense, Agustín Fernández, la presidenta de la Federación de Librarías de Galicia, Pilar Rodríguez y el presidente de la Agrupación de Libreiros de Ourense, José Manuel García.
La feria se inaugurará oficialmente en la tarde del martes, con el pregón de la escritora Yolanda Castaño (20.00 horas). La última ganadora del premio de poesía de la Fundación Novacaixagalicia protagonizará, tras el pregón, un recital y un coloquio con el texto ganador como centro de atención. A segunda lingua es el poemario con el que Yolanda Castaño se hizo con el prestigioso galardón literario.
Caseta de la Biblioteca Nodal
Por la feria pasarán este año a presentar sus obras autores como Miguel Anxo Fernández ?el día 4 dará a conocer en Ourense su nueva obra: O espido de Gina (Galaxia)?, Borja S. Caamaño ?Purgatorio?, Rubén Martínez Alonso ?Peinador?, Elena Gallego ?Sete caveiras?, Amadeu Baptista ?Um pouco acima da miseria, Premio de Poesía Cidade de Ourense?, Pemón Bouzas ?A voz do vento? y Paco Nogueiras ?con su libro-disco Brinca vai!?.
En la presentación de la Feira do Libro de Ourense el conselleiro de Cultura destacó el esfuerzo y la implicación de su departamento con las feiras y con la promoción y apoyo al sector editorial: «Este ano temos unha feira máis que o pasado ano e ademais fixemos un grande esforzo para promover ao sector do libro galego máis alá das nosas fronteiras, con apoio á presenza dos autores e editoriais galegas nas feiras internacionais de Boloña, Frankfurt, Bos Aires e Guadalaxara». Destacó Xesús Vázquez Abad, como hizo también Pilar Rodríguez, la presencia de la Biblioteca Nodal de Ourense con un espacio propio en la feria y el incremento experimentado en la misma en los últimos años en cuanto a préstamos y visitantes ?«que se ten multiplicado por dous no período 2009-2013»? y usuarios. Para reforzar esta presencia se contará con dos actividades extraordinarias, las sesiones infantiles protagonizadas por Sole Felloza y Raquel Queizás.
El presidente de los libreros ourensanos recordó que las casetas de la Alameda mantendrán la apuesta temática del pasado año y que habrá sorteos de libros y estancias en los balnearios ourensanos. Agustín Fernández incidió en la presencia de librerías de Portugal, en el marco de la capitalidad cultural del Eixo Atlántico que ostenta Ourense.» [La Voz de Galicia]


O calendario comezou en Santiago de Compostela e percorreu xa as cidades de Pontevedra, Lugo e Vigo. En Ourense a feira celebrarase do 3 a 8 de xuño, tras o que pasará por Ferrol (11 a 15 de xuño), Ribadeo (17 a 20 de xullo), Rianxo (24 a 27 de xullo), A Coruña (1 a 10 de agosto), Viveiro (14 a 17 de agosto), Foz (21 a 24 de agosto) e Monforte (27 a 30 de agosto).


Visite-nos – a traga outr@ amig@ também...

Sem comentários:

Enviar um comentário